לפרק את צורתו המרגיעה של הזהה 2010

לפרק את צורתו המרגיעה של הזהה
הוצגה ביולי 2010 במרכז לאמנות עכשווית במסגרת תערוכת השנה החמישית

4 מחשבות על “לפרק את צורתו המרגיעה של הזהה 2010

  1. ליטל יקרה,
    זה מבריק, כאוטי, מבלבל ומהפנט
    ומשום מה נזכרתי בשורות של ויסלבה שימבורסקה:

    בשבילי החלק ההכי חשוב בטרגדיה היא המערכה השישית
    הקימה לתחיה משדות הקרב על הבמה
    תקון הפאות, המלבושים,
    תלישת הסכין מהחזה,
    הורדת חבלי התליה מן הצואר
    ההתיצבות בשורה אחת בין החיים
    עם הפנים לקהל.

    ['רשמים מהתיאטרון', תרגם: רפי וייכרט]

  2. אני הצודק ואני רוצה עזרה אני רוצה שתשלחי לאלי אוחנה שחקן הכדוררגל לשעבר האם השתתף בתוכנית של ערוץ 2 מרוצים שבה רוכבים מכמויות מרוצים תושעי לו שזה היה איש מוזר

  3. אני הצודק ואני רוצה עזרתך לחפש את ויסגלס יעצו הבכיר של אריאל שרון ראש הממשלה אני גליתי שמשי התראיין היום בלונדוןקרשבאום בערוץ10לא היה הוא הסימן היה האוזניים שלו נא ממך שלחי את זה לאיש העסקים זן היא משימתך

להשאיר תגובה

