1642 אותיות 7-3-2009

לא להתפרק לדמויות משנה.
לא להתכחש לאחדות הגוף.
כמה קולות הם בסך הכל אחד שמדבר לעצמו.
שלום, אני אחד.

*

יש עולם שלם שלא בראש, כן?
הוא נלכד בראש, אז זו כנראה מלכודת.
אני לא יכולה לפעול מבלי לפעול-
מחוץ לתרבות, לזמן, לקיום, לעצמי.
אני מבינה? אולי.

אני לא מדברת בלבד, אני נשמעת.
אתה שומע? אני נשמעת.
הלא-כלום שבפנים הוא מסר בעולם.
המילים המשוטטות שבראש הן אמירה על הדף.
מה אני אומרת? כלום.
אי אפשר להגיד כלום.
אז מה אני אומרת?

*

עכשיו אניח לך הקורא, ואספר לך על פלוני.
אם הוא מביט בי,
הגוף שלי הוא טקסט.

וגם הוא בפנים לא-כלום ובחוץ הוא גוף מובחן.

שלום לגוף המובחן. אני יכולה לחייך אליו.
הוא רואה את החיוך שלי?
מה הוא רואה?

*

אני רוצה להישאר לא מובחנת בתקשורת? כן.
אי אפשר. למה?
אני מסתכלת מה משרטט לנו הגוף.
אני מבינה? לא.
אני אתאמץ להסביר לי.

*

אני לא רואה בלבד, אני נראית.
אין סתם.
בחוץ את גוף מובחן.

לא לעבור לכתיבה בגוף שני.

שלום, אני גוף מובחן.
וגם יש לו מסר.
שלום, אני גוף מובחן ויש לי מסר.
אני לא יכולה סתם כך להניח ראש על כתפו של זר.
אני צריכה להיזהר בסימנים שאני נותנת.

*

מהגוף שלי עכשיו אני כותבת.
מהגוף שלך עכשיו אתה קורא.
אני רוצה להיות בגוף שלך.
אני רוצה שתהיה בגוף שלי.

אני רוצה שתראה בלי סימנים.
אי אפשר לראות בלי סימנים.
ממפקד הבקרה מאותתים:
מה אתה קורא?

*

יש עולם שלם שלא בראש.
אני יכולה להגיע אליו? אולי.
אתה לא אצלי בראש.
אני יכולה להגיע אליך?
בנימוס: שלום רב,
אני יכולה להגיע אליך?

*

אפשר לנסות הונאה עצמית:
מבטו המשתוקק נוגע לזליגה שלי-
זו שאין לה שם, מין או צורה,
ללא תלות בניראות שלי,
בסימנים שאני נותנת.
אני מתאהבת בזליגה שבתוכו,
ללא תלות בסימנים שהוא נותן,
במבטו המשתוקק.
ללא תלות בדבר.
אני בחוץ.

להשאיר תגובה

