מכתב שני לאהובי המדומיין

1
התבהרה לי חלוקת הנטל,
אתה הדובר שלי,
ואני כלואה מאחוריך.
קרעתי אותך מתוכי, שגריר נכבד,
הלבשתיך במדי אוטונומיה.

לילות שלמים לא עצמנו עין,
סרקנו ושכללנו את תפיסתי.
זום אין וזום האוט.
התמקחנו על הטריטוריה של גופי.

הייתי משפשפת את עיניך,
רוטנת שאינך נאמן לי,
אבל טבענו נבחר עבורנו,
ומיקומי נקבע בגבך.
כמו הייתי זנבך-
תסתובב ועדין לא תראה.

[אם ממציא השפה היה כמוני,
מבקש את לשונן של ציפורים מתות,
אולי אז].

2
אין בי עוד כוח לומר דבר,
אבל אתה מאלתר בלי סוף,
מסגנן את פטפוטיך בזמן אמת,
שעה שאני מטיילת בחוץ.
איני מתלוננת, שהרי מה נעשה אחרת?

3
רק ליטוף בשערי או מילה טובה,
ואקפיא נשימתי על מיטת תינוק מרוחקת
שהצבת עבורי בלב האוקיינוס.

בין קורות עץ טבעי במרווחים שווים,
אנעל בין שפתיי את עצם הבוהן.
אתה תורה לי לחפש את הנשגב
ברוחות הרפאים של קו האופק
ואני אכנע על מזרן צבעוני
שעבר חיטוי במיוחד עבורי.

כשאירדם, תדבר בגוף שלישי,
תאמר שכזו היא, יש בה ואין בה.

4
עריסת התינוק היא הסגר רך,
אבל הלקח שלה הוא כלא קשה.

5
נולדתי מתה ואמות תינוקת.
מרכזי הוא מבנה עצמות,
ארוז באישה,
ועליו נערמים, נאגרים, מצטופפים.
לכן מאמצת אני גינוני נימוס של שלד,
מתקשה להסתגל לגזרות החיים.
[הדומם אינו מסתכן, הוא נצחי בדממתו].

איני מצליחה להניח לשלדי,
הוא מבקש לפדות את כבודו כציר מרכזי,
בנקודות זכות על התודעה,
אבל הוא לא מסתפק בסימבוליזם כזה,
מזכיר לי שישנו עניין בלתי פתור.

זו פנטזיה מינית ישירה,
לתנות אהבים עם עצמותיי.
הן דופקות מן הפנים על עורי,
רוצות להתגלות מבעד לבשר.

6
שם בדיוק נפרדו דרכיי:
גופי עודנו חי ולכן ימות,
ולבי בעריסת הנצח הדומם,
חי על פי פנטזיית גאולה,
וככל שגדל הפער,
מואצת התכלותו של הגוף.

הגוף ידבר אחרון- בסיכומם של דברים-
איתו ימות גם הנצח הפרטי,
וכך תמות גם אתה, אהובי המדומיין,
קולי.

להשאיר תגובה

